Vår passion i hästar

2013-11-24
13:47:54

Vintern är nu här

Det var länge sedan som jag skrev i bloggen men jag har haft fullt upp. Studierna är nu i full gång och vi har sålt en hel del av våra fina hästar. Det tar hårt på mig när de lämnar gården till sina nya hem. Men vi har beslutat att dra ner på islandshästarna då både jag och Sara vill rida dressyr och hoppning. Jag vill nu satsa på att utbilda mig i akademisk ridning och på hästar som är mer lämpade för det. Älskar mina troll till islandshästar men kan tyvärr inte behålla för många då tiden inte räcker till. Sen vill Sara satsa på sin hoppning och hittills har ryggen hållit för den träningen hon gör. Så vi får se hur vår framtida verksamhet kommer att se ut och vilka hästar som blir kvar.
 
Sara på sin fina Constantia af Bay som hon själv har köpt in.
Kommentar:
2013-12-20 @ 20:23:25
#1: Annica

Ja, man måste ju inte hålla kvar i det "gamla". Men nog känns islandshästar som något jag längtar efter igen. Jag vill ha allt på samma gång liksom... :)
/Annica

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: