Vår passion i hästar

2014-03-06
19:26:52

Sol

Så underbart det är med solen, nu känns det verkligen att det är vår. Hästarna börjar nu fälla rejält så nu är det bara att borsta på. Mina shettisar har nu blivit rakade vilket de tyckte var mycket skönt, så söta när de står och somnar medan jag klipper.
Rebecka har kämpat på med att rida Constantia när Sara varit borta( jag är överlycklig som sluppit) vilket hon tyckt varit så roligt tills idag då Constantia brallade av Rebecka. Men upp igen i sadeln och köra passet klart, bra gjort av henne då hon är så liten på hästen. Mina tankar går till min Jalla som redan nu är maxad D ponny i höjd, hon blir stor min fina skäck. Men hon är så trevlig att hantera trots ett års trots nu och vår känslor i kroppen. Min fina lilla Jenny har fostrat henne väl som extra mamma till Jalla. 
Mimir och jag kämpar på med mina övningar på banan i väntan på att få skor på fötterna. Men han är så duktig!
Katterna har börjat brunsta och nu betäcks både Havanna och Maserati, ska bli kul med kattungar igen.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: