Vår passion i hästar

2012-08-10
21:25:40

Fredag morgon

På morgonen var vi hos Ninja och Deluxe, våra fina hästar. Elin har gjort ett super bra jobb med dem och nu rids de i alla gångarter i ridhuset lugnt och fint. Har bestämt mig för att sälja min fina Deluxe då jag inser att nu när jag ska plugga inte kommer att hinna ge honom den tid han behöver.
Sen på kvällen red Sara och jag ut på Sigge och Freja, min Freja galopperade mot ett fullblod i full fart. Sara har nu bytt Sigge moi Ari så nu är han hennes egen häst.Idag fick hon känna på när det hettade till och han stegrade sig med henne på ryggen. Men det gick bara bra och som Sara säger" Han är ju så underbar!". Jag som alltid sagt att hon aldrig skulle få ett fullblod, så kan det gå.
Sigge och Nawas vill in på kvällen och spanar efter oss när vi kommer.
Mina underbart söta katter fick natt kel innan vi nattade dem.
 
Bilder kommer senare då något var fel på uppladningen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: