Vår passion i hästar

2012-09-23
20:21:10

Idag kom hö selaget

Vi fick hem hö och hö selage idag, inget regn när det kom tack och lov! Så nu ska vi börja att fodra på hästarna lite inför vintern.
Deluxe rider vi när vädret är okej, han går så fint och är så duktig. Men det är Sara som rider honom just nu men snart kommer jag också att göra det. Har själv varit för trött och stressad för att kunna sätta mig upp och njuta av honom. Sen har jag inte bestämt mig ännu om han kommer att få vara kvar, har så lite tid över nu när jag studerar.
En stor sorg hade Sara och jag i Lördags då vår fina och underbara Ari flyttade. Han kommer att få det mycket bra men det gör ont när de lämnar oss för gått.
En katt har fått kattungar och en annan kommer snart att få, har nu vakat på henne i två nätter och börjar bli skapligt trött av att inte få sova.
 
Kommentar:
2012-09-23 @ 22:04:42
#1: Annica

Så fina! :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: