Vår passion i hästar

2013-01-31
10:28:47

Ny hemsida

Vi har nu snart gjort en ny hemsida så bondesatter.se kommer att försvinna snart, den nya är www.bondesattergård.se. Den gamla har en vän gjort till mig och jag kan inte gå in och ändra något på den själv så det är därför vi gör en ny och enklare variant. Vi har nu också en katt hemsid www.mixedbeautief.se där kan man se våra katter och aveln.
Annars rullar allt på här på gården, saknar Deluxe mycket mer än jag trodde att jag skulle göra, men han har det så bra och de är mycket glada och nöjda med honom. Vi ser fram emot nästa kurs i akademisk ridning som är den 10/2, vill man vara med (teori) så hör av er till mig. Själv ska jag rida  Freja på den akademiska kursen som börjar i mars, så nu håller jag på att sätta igång henne vilket hon är mycket glad över.
Vi har nu börjat att sätta igång alla hästarna igen efter den hemska kyla som varit, nu slåss vi med isen istället men det går ganska bra nu när alla hästarna har fyra broddar i varje hov.
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: