Vår passion i hästar

2013-01-04
19:33:51

Red på ängen

Sara och jag försökte att rida på ängen med Freja och Mimir men det var för hård skare. Det blev till att skritta runt den, ingen härlig galopp som vi planerat. Men solen sken vackert idag och då ska man inte klaga. Alla hästarna njuter i hagarna när solen skiner, de saknar den lika mycket som oss. Min lilla söta Nawas vågade inte komma till grinden när han skulle in, han var rädd för all is i backen upp till grinden. Solen hade jobbat bra i hagen, men som tur var så kunde vi ta oss upp till grinden. Vet inte om de kan gå ut i den hagen i morgon men kan knappt ta mig till de andra heller då vägarna är fulla av is. Vi får se hur jag gör i morgon men ut ska det någonstans.
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: